Ålsta

Första dan på skolan. Va totalt borta när jag kom dit, visste inte vart middan skulle va nån stans och de va ingen som välkomna än och berätta vart man skulle va. Och inte kände man nån heller. Så jag fick gå till expeditionen och fråga vart man skulle va. Sen efter ett tag så kommer Johanna Nordlander dit. Vart väldigt gla över att träffa nån som jag kände =P Sen va de midda i 1,5 timme och halv sex så va de samling typ. Fick lite grejer och information och så. Efter de så dela vi upp oss i grupper och gick runt på en fråge runda och så fick vi se skolan.
Fick se den salen som vi ska dansa i, deras gymnastiksal. Trodde först att vi inte hade några speglar där inne men sen så såg jag att de va såna som man drar ut =P Ja sen va de prisutdelning för den där fråge rundan. Sen vid halv 8 så sluta vi.

Och imorron så börjar vi 8.10. Kommer inte kunna ta mig dit till dess för de går ingen buss. Sen så ska de va lite information om sånt som inte e speciellt intressant och om lite som vi redan har fått på papper. Å så kommer jag få sitta där ett tag för de kommer va massa dö tid för jag behöver inte direkt prata me husmor eftersom jag inte bor där. Sen e de fotografering och kl:18 så ska vi gå till vikbron om de e fint väder annars så blir de film och de slutar typ 20.00. Dom kan ju glömma att jag tänker va me på de. Har sett den där bron hundra gånger och jag tänker inte va på skolan i 12 timmar. Och ska jag stanna där till dess så kommer inte jag kunna ta mig hem för de går inhen buss å jag tänker fan inte gå hem. Så de kan dom bara glömma. Kan inte fatta att vi ska börja 8.10 på morron för de e ju inte alla som bor på skolan så man måste ju passa bussar. Och dom kan inte ha kollat upp hur bussarna går eftersom dom har tagit den tiden. Dom kan inte ta för givet att alla har körkort. Men men bara de inte blir så sen för då går de inte...

Nee nu ska jag se So You Think You Can Dance =P

//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0