Freda 20:05

Tja!

Har eran dag varit bra? Min har varit rätt bra, fast jag har inte gjort så jätte mkt =P Va till affären me mamma och några utav mina syskon. Jag handla grejer till min pastasallad som jag ska käka till idol ;P Har sallad, tomat, gurka, svarta oliver, fetaost och avokado i den =P Ska börja käka sånt på helgerna för det är mkt goare än chips och godis. Ska försöka få mamma att gö lika dant för hon säger ju att hon vill börja äta mer nyttigt och så. Så vi kan ju gö de så kan dom andra sitta där me sitt äckliga godis =P Våran ena kattunge, Stinky, hon e en riktig allätare. Hon äter oliver, gurka, äpplen, avokado, godis, starka ostbågar (vet inte va dom heter), och massa annat som inte katter brukar äta. Men hon e väldigt udda den där katten =P

Har kört me pappa oxå. Jag sanda som en tok på parkeringen innan pappa kom, så att vi skulle få det lite lättare att komma upp. Det lutar inte så mkt egentligen på våran parkering, men det är ändå jäkligt svårt att ta sig upp när det är halt. Gick iaf bra och ta sig upp, fick rätt mkt sladd när jag väl kom upp på vägen och hade sväng åt det håll jag skulle. Kom inga bilar som tur va då, för annars hade man ju kunnat åkt in i den. Körde inte så länge den här gången. E ju inte så bra och köra en massa när det är svin halt för man vet ju aldrig va som händer.

Jag och pappa hämta ett paket från Ellos idag oxå. Fick flera tröjor, ett par leggings, en liten väska och ett skärp =D Visar bilder på de sen =P

Är ju Idol final idag =D Jag hoppas verkligen att Marie vinner! Här e låtarna dom ska sjunga.

Eget låtval:


1. Marie Picasso

Låtval: All by myself/Celine Dion


2. Amanda Jenssen

Låtval: Unchain my heart/Joe Cocker


Tittarnas låtval:


1. Marie Picasso

Låtval: I'll be there/the Jackson five


2. Amanda Jenssen

Låtval: Suspicious minds/Elvis


Vinnarlåten:


1. Marie Picasso

Låtval: This moment


2. Amanda Jenssen

Låtval: This moment

Ciao!

//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0