Julen

Hej!

Mår ni bra såhär dan efter julafton? =P Själv mår jag jätte bra =P Älskar all go julmat och godis,nötter och sånt mumsigt som man får äta massor av, vilket jag har gjort =D Men mamma mår inte så bra, blev lite för mkt mat och så har hon nästan alltid mått dåligt av för mkt julmat. Vi va iaf bara hemma igår och myste hela familjen. Va verkligen jätte skönt att bara vara hemma för en gångs skull. Brukar ju alltid träffa massa släktingar men i år skulle farmor fira me Leifs familj och så. Så då vart det en riktig mys da istället. Har inte firat själva på flera år, för sist va ju när vi bodde i Göteborg. Kollade på lite filmer, käka massa go mat och så kom pappa hem till oss en sväng också me julklappar och så.

Va hem till farmor och Leif i söndags eftersom vi inte skulle ses på julafton. Åkte och hämta pappa så han kunde åka me till farmor för han hade ingen bil då. För hans tjej och hennes barn hade varit i stan och kom en stund efter oss till farmor. Käka iaf lite där och fika, titta lite på tv och pratade. Va mysigt =)

Idag har det också blivit en hel del mys framför tven. Kollat på lite olika program och så. Har även kört upp och hämtat Cassandra, Bella, Danne och en kompis till dom upp på getberget för att åka skidor å så. Ska gå ner och äta lite snart, ska träna lite senare också och hämta Cassandra hos Lotta.

Ska åka till stan me Erica imorron =P Ska bli skoj =D Får hoppas att det är mkt rea så man kan shoppa mkt mer =P Fick ett presentkort på HM som jag måste använda, så jag hoppas att jag hittar massa fina grejer där =P

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0