Julskyltning

Tja

Va in en sväng till julskyltningen i fränsta. Stanna inte där så länge för de va inte så kul där. Blir ju bara sämre och sämre tycker jag. Finns ju inte så mkt att kolla på längre.

Har övningskört idag oxå. Börjar bli lite less på de, för de e ju så himla irriterande att man aldrig kan få en uppkörningstid när man bara har de kvar. Känns ju så himla onödigt att övningsköra hela tiden när man egentligen inte behöver. Hänger bara på att körskolan ska fixa en tid åt en nån gång. För man lär ju klara de för jag tror inte att jag skulle gö nå värsting fel så att jag kuggar mig. Kan ju ånge rätt bra så man vet ju vart det är enkelriktat och så ju. E riktigt irriterande när man vet att man skulle kunna ta bilen nånstans men inte får.

Har börjat läsa om Harry Potter böckerna nu =P Har ju alla nu så då kan jag läsa dom i rad =P

Ska pynta lite i mitt rum idag oxå =D Ska ha massa pynt, måste bara köpa lite mer. Ska ha ett riktigt mysigt julrum ;P

Ska gå ner och käka nu.

Ha de gött!

Ciao!

//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0