Lite shopping

Tja!

Nån mer som har varit in på mellandags rea? Jag och Erica va in till sundsvall idag. Va ju så himla varmt överallt så man höll ju på å svettas ihjäl. Va väldigt mkt folk på vissa affärer, så köerna va svin långa. Orkade inte ställa mig i kö på HM och så för det skulle ha tagit så lång tid innan man kom fram. Så där sket jag i att köpa nånting fast det va där jag hade ett presentkort, men de får jag ta nån annan da. Va iaf lite bättre på vissa affärer. Köpte iaf ett par svarta pumps på Din sko, va rätt mkt lägre klack på dom vilket är bra för jag vill inte ha så himla höga klackar på mina skor me tanke på att jag är 1,75. Men jag brukar alltid hitta snygga skor som det är jätte höga klackar på men jag köper dom iaf =P Men jag är verkligen gla att jag hitta dom här med lägre. Köpte ett par jeans på Bikbok, en rosa cardigan, ett vitt längre linne och en ring på Gina Tricot och så köpte jag mer Hårkontroll tabletter. Så jag hitta lite iaf =P Käka på McDonalds gjorde vi också =P Så himla onyttigt! Men men ska träna lite sen. På McDonalds va de 2 grabbar som inte kunde ta undan sitt skräp efter att dom hade ätit. Fan va jag störde mig på dom, fan bortskämda ungar som inte kan ta undan efter sig. Som om inte dom som jobbar där har nog ändå nu när det är så mkt folk ute, och så ska dom behöva plocka undan efter ungar också.

Aja ska gå och träna nu =P

Ciao!

Michelle

Kommentarer
Postat av: Linda

Impad! önskar jag också pallade träna två dar efter jul :)

2007-12-26 @ 20:20:04
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0