Lucia

Hejsan! =)

Idag är det lucia =) Tycker det är mysig med alla luciatåg och alla goa pepparkakor och lussebullar man får äta ;)
Ska gå till dagis om en stund och se på deras luciatåg, får se om Isak är me då. Sen så ska vi upp till kyrkan och titta på Isabelle och Danielle när dom är med i sitt tåg. Så jag måste gå och göra mig i ordning snart.

image216

Bestämde mig i morse att jag skulle ta in Emma nu över vintern. Tyckte så synd om henne nu när hon e själv och få sitta där ute, nu när det är kallt. Så den här vintern får hon bo i mitt rum, och så får hon bo ute på sommaren bara. Nu kan jag hålla på me na mer oxå när jag har na inne. För man har ju inte så stor lust att sitta ute när det är 20- och goa me na precis. Så det blir mkt bättre nu.

Nee nu måste jag gö mig i ordning. Skriver mer sen.

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0