Månda 18:02

Tjena!

Vart lite sovmorron idag. Hela familjen va jätte trötta idag. Tog en senare buss upp till skola, hann va där typ 25 minuter innan jag va tvungen att gå för jag skulle köra me Arne. Gick jätte bra idag att köra, Arne va jätte nöjd. Har inte varit riktigt mina dagar dom här 2 gångerna som jag har kört me han innan. Men jag ska köra så som jag gjorde idag, imorron för då ska jag fan inte kugga mig. Vilket jag redan har intalat mig en hel del att jag inte ska heller. För jag ska få körkort imorron och det finns inget som heter kugga sig =P Så de så. Arne hämtar upp mig imorron också kl 8 så jag får köra lite mörkerkörning då och sen är det jag som får börja köra oxå kl 9. Här görs då allting i sista sekunden. Skulle egentligen gjort mörkerkörningen idag men han sa att vi skulle skippa de och köra på dan istället. Så då vart det att jag skulle köra upp imorron istället. För mig är det skit samma om jag bara kör lite i mörkret imorron bara han har så att han kan skriva i pappret att jag har gjort det, för jag kör ju nästan alltid med pappa när det är mörkt.

Käka thai mat idag oxå me mamma och Nina =) Så mumsigt! Älskar thai mat.

Ska till sundsvall på onsda oxå, till veterinären med Knarpus för han har börjat pinka lite blod och så. Och här har dom ju aldrig tider heller så man måste ju ta sig till sundsvall. Jag får verkligen lov å hoppas att det inte är urinsten utan att det bara en nån urinvägsinfektion elle nånting som han har fått. För har han fått urinsten så dör jag ju, om det inte skulle gå att göra nånting åt. För annars brukar det där alltid komma tillbaka och till slut så måste man ta bort katten. Och jag har ingen lust att ta bort min lilla gullegris. Har ju snart haft han i 9 år. Så jag hoppas att det inte är nånting farligt.

Tråkigt att Prison Break har slutat oxå. Finns ju typ ingenting roligt att se på tven längre ju. Är ju iaf Ugly Betty imorron =P Och så är det väl CSI NY oxå.

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0