Månda 20:59

Go kväll!

Har varit lite för slö idag. Vakna halv 12, brukar aldrig kunna sova så länge men de kunde jag tydligen idag. Gick upp och käka lite frukost och tog min hårkontroll tablett =P Hamna på soffan rätt fort ;P Titta lite på tv och så läste jag första Harry Potter boken. Fick kuta till mitt rum ett antal gånger för mamma ringde hela tiden och fråga massa saker. Sen fick jag gå och möta na vid kiosken så vi kunde gå och handla lite.

Har övningskört oxå. Va rätt halt idag, måste fixa grus till parkeringen för det är lite svårt att ta sig upp. Mötte en räv oxå. Bromsa en del då, för man vet ju inte va dom hittar på. Och då säger pappa till mig att inte bromsa för mkt så bromsarna låser sig. Men jag bromsa inte så mkt så att dom skulle gö de. Har ju ingen lust att köra på en söt räv ju, å jag hade ingen bakom mig. Så spela roll om jag bromsa lite.

Har pluggat lite engelska och matte idag oxå. Ska plugga lite mer oxå så jag får nånting gjort. Ska upp till ånge imorron oxå och gå på engelska och matte lektioner. Ska försöka gö lite prov snart oxå.

Snart börjar CSI NY och sen e de ju Prison Break =)

image202

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0