Onsda 19:48

Hejsan

Just nu sitter jag här och tittar på Christina Aguilera - Dirrty (live in the u.k). Älskar verkligen när hon sjunger låten på ett annorlunda sätt än va hon gör på skivan. Och lika dant me Oh Mother videon. Älskar dom ;P Måste köpa DVD från hennes Stripped turne. För den bara måste jag ha =P

image204

Va upp till skolan ett tag idag och plugga lite matte. Fick en hel del gjort vilket e bra =P Sen så kom pappa upp och hämta mig och mamma så jag fick övningsköra. Har varit lite tråkigt väder idag. Först snöa det en hel del och sen börja de regna oxå. Inte så roligt direkt. Och så har det varit lite halare oxå. Men de va inga problem att köra.

Är ju Heroes idag oxå =P Så jäkla bra program =D

Kolla ju på Prison Break i måndags. Och så jävla stressad jag va hela programmet. Höll ju fan på och dö av allt knas dom hitta på. Bara då när dom skulle rymma så vart jag ju tokig när dom inte hann, och skulle börja klättra upp igen och greja på. Och när Lincoln nästan hade sin son. Han skulle ha dödat den där jäkla bruden och gått runt bilen och skjutit den andra innan han hann ta LJ. Å så va de ju massa annat oxå som man vart nästan galen på. Höll på och bli tokig på dom =P
Det här e ju en till serie som jag bara måste köpa sen oxå ;P Finns massa me boxar me serier som jag vill ha. Kommer ta lite tid att köpa dom för de kommer bli rätt dyrt, men de e det värt för dom e så bra =D Kommer ta ett tag innan jag har fått ihop den samlingen jag vill ha =P

Ciao!

//Michelle

Kommentarer
Postat av: Elin

åh tack... jag älskar dom verkligen

2007-12-05 @ 20:27:08
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Patricia

Svar: Vem gillar inte DH? ;) Hehehe.

2007-12-05 @ 20:31:00
URL: http://PATRICIAAS.blogg.se
Postat av: Maria

Ja hon är hur grym som helst ;) Ha en bra dag

2007-12-06 @ 08:19:30
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0