Onsda 20:59

Hejsan
 
Tog sovmorron idag =P Skönt att få sova lite längre. Åkte upp till skolan och plugga lite matte. Sen halv 1 hade jag en körlektion me Arne. Gick la rätt bra. Va nån grej som han sa att jag behövde öva på typ.. E ju bara att gö de då. Är lite jobbigt att han kan komma på nya saker hela tiden, men men..
Körde me pappa idag oxå. Fick köra hans bil som jag inte gillar alls, bara för att min bil hade frysit totalt så jag kunde inte ens låsa upp den. Men pappa fick iaf upp den sen. Han fick elda lite på bilnyckeln så fungera det.
Är ju svin kallt idag, över 16- =/ Gillar verkligen inte när det är så kallt. Får hoppas att det blir lite varmare snart igen.

Snart börjar Heroes =P

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0