Gatufesten =)

Va där 3 dar me min älskling =) Va as skoj =P Synd bara att det skulle regna både freda och lörda. Vi såg The Ark, Europe, Melody Club, Backyard Babies, Timbuktu, Hammerfall och lite av Markoolio och Takida.

Vart så arg på en snubbe som stod och hoppa på mig när vi kolla på Europe. Så jag knuffa undan han å då sa han: Gumman, det här är en rock konser.
Och? Ska man bli nerhoppad bara för de. Tydligen så tyckte han ju de för han fortsatte hoppa på mig så vi fick flytta på oss. Vissa e ju helt störda.

                   

       

    





Ska se den nya Harry Potter filmen i morron me Hans =) Ska bli så skoj! Har väntat på den filmen. Och nu väntar jag bara på den sista boken så man får veta vad som händer nån gång. Jag hoppas att det slutar bra.


                                                                                                                         

            


Även att mamma e ute och jagar kor just nu =P Dom har rymt från nåt ställe en bra bit härifrån och dom sprang runt på vägen bara en liten bit från oss. Hoppas att dom som äger dom får hem dom snart.



//Michelle - Älskar dig Hans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0