Harry Potter

Va och såg den igår me Hans. Va rätt bra men jag vart lite besviken på att dom inte hade tagit me vissa saker. Men så e de alltid när jag ser dom filmerna, vill ha me saker från boken som jag tycker att dom borde ha me. Men den va bra iaf =)

Bada idag för första gången i år hehe =P Va riktigt skönt att bada och det är 21 grader nu i poolen. Jag hoppas att det blir bra väder nu ett tag så man kan bada mer =P

Har ju 3 små vilda kattungar här hemma nu =P Dom e så himla söta =) Mamma köpte dom på en marknad här. Det e ju lite konstigt när man säljer kattungar så men jag vart inte direkt förvånad me tanke på vad det va för nån som sålde dom. Och dom va skumma. Dan efter så ringde en tjej här och sa att dom hade dumpat katt mamman här, så min ena syrra gick och hämta na. Hatar personer som bara lämnar sina djur eller inte tar hand om dom. Det är det värsta som finns. Blir så himla arg. Jag e verkligen gla att vi köpte dom.


        



//Michelle - Älskar Hans!

Kommentarer
Postat av: sonja

åhh ja vill oxå se harry potter!
är det bra annars med dig??=)

2007-07-16 @ 17:27:08
URL: http://fluffsonja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0