21:05

Go kväll!

Gör inte så mkt just nu. Sitter här å lyssnar på Ryan Cabrera och väntar på att Heroes ska börja =)

Åkte till skolan lite senare idag för jag mådde inte så jätte bra i morse. Kom dit då när den där tjejen skulle ta en del bilder till tidningen. Dansa 2 gamla danser och så fick jag lära mig en ny klappdans som dom hade gjort igår.
Hade lite styrketräning efter lunch, sen har vi inte gjort så mkt mer idag.

Jag och mamma va å körde me Arne idag. Körde mellan koner =P Va as roligt! Vi ska ju på halkbanan på freda så vi fick träna lite på de idag ifall om de blir nån utav oss som får gö de där. Jag hoppas verkligen att jag slipper de.

Har tränat lite hemma idag oxå =P Måste börja gö de varje da nu så jag får den kropp jag vill ha hehe =P

image142

Bye Bye!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0