Freda 13:23

Hej hej

Sitter just nu och tittar på Gina Tricots hemsida. Får se om man hittar nånting som man kanske köper sen.

Har varit hos tandläkaren idag. Fyllde igen en tand som va för djup. Va på väg att bli ett hål, så dom borra lite och fyllde igen. Hatar att jag har så djupa tänder, för de spelar ju ingen roll hur noga man borstar och allt för man kommer iaf inte åt.
Bedövningen sitter fortfarande i. Gillar inte bedövningen, tar ju så lång tid innan den försvinner. Men hellre de än att dom borrar och att det kanske gör ont. Har aldrig borrat utan bedövning så jag vet inte hur de känns. Men de gör ju inte ont när dom bedövar så man kan ju lika gärna gö de =P

Igår när jag och pappa körde så åkte vi in på parkeringen vid tandläkaren. De va en tant som åkte in före mig och vi kom från ett varsitt håll så hon borde ha sett mig. Hon åker in och ställer sig vid sidan där och jag ska köra förbi, då kör hon ut precis framför mig. Vissa e ju fan helt knäppa. Hon måste ju ha sett mig både innan vi svängde in och efter tycker man ju om hon kollar i speglarna. Men de kan hon inte ha gjort då iaf. Blir lite irriterad på folk som inte tänker sig för i trafiken.

Ska nog ta och gå på en promenad idag. E ju så fint väder och så är det ju inte så kallt heller =)

Ha en bra da! =)

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0