Lörda 22:34

Tjena!

Har inte gjort sådär jätte mkt idag. Har läst 2 böcker, sovit en stund, varit och handlat lite, tittat på tv. övningskört me pappa och så har jag lastat ur sommardäcken ur bilen. Sen har jag nog inte gjort nå mer.

Titta på Idol igår. Tyckte alla va jätte bra igår. Va ju synd att Christoffer åkte ut men alla e ju jätte bra, men de e synd att nån utav dom måste åka ut. Vill ha kvar allihopa nu, synd bara att det inte går =P Men alla dom som e kvar lär ju få kontrakt efter de här. Och även Christiffer. För dom e ju jätte duktiga, så jag tycker de e konstigt om det inte blir nånting av dom efter de här.

image143

Ska nog gå och lägga mig snart, börjar bli trött.

Go natt!

Bye Bye!

//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0