Onsda 10:23

Tjena

Har precis käkat frukost och kom precis på att jag måste ta min hårkontroll tablett. E kallt ute idag oxå. Va typ 9 - när jag kolla sist =/ Hatar när de e kallt och jag som hade tänk städa åt Emmis idag. Men jag måste gö de iaf så jag hoppas att det blir lite varmare om nån timme.

Va lite snäll igår och dammsög några rum åt mamma. Hade så tråkigt när jag va hemma själv så jag tänkte att jag kunde städa lite =P
Plugga lite oxå, och körde me pappa. Kan ju säga att jag ska köpa 2 st filtar elle va man ska säga, som man kan lägga på fram och bakrutan på bilen så man slipper stå och skrapa dom. Hatar verkligen de! Så de ska jag köpa nästa gång jag e i stan.
Såg att nya Harry Potter boken har kommit ut på svenska nu. Den måste jag oxå bara köpa sen =P Hade ju kunnat köpa den på engelska så man hade fått veta fortare hur den slutar, men de känns så dumt när jag har alla andra på svenska.
Kolla på Ugly Betty och Desperate Housewives igår oxå =P Gillar inte den där nya tjejen i Desperate, för hon e ju så bitchig speciellt mot Bree.

image178

Ska kolla på lite Heroes nu =)

Ha en bra da!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer
Postat av: Viktoria

tycker att du ska åka till sundsvall i morgon ja.. :P
hehe
kram

2007-11-21 @ 17:45:22
URL: http://vickannilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0