Onsda 20:46

Hello

Har mest bara legat framför tven och myst idag. Kollat på lite filmer och så =) Gillar inte när de e kallt ute så jag har inte varit ute så mkt idag.
Men jag har iaf gått till affären me mamma och handlat lite. Så lite luft och motion har man fått =P Ska även träna lite sen efter Heroes =)
Jag hoppas att detm är lite varmare ute imorron så man kan gå på en promenad. Jag fryser ju så himla lätt vilket jag hatar, och så gillar jag inte att ha på mig massa vinterkläder. Tycker bara att det är besvärligt när man måste pälsa på sig massa för att inte frysa. Därför hatar jag vintern. Skulle va skönt om man kunde flytta utomlands på vintern så man slipper de. Fast det är ju mysigt här på julafton när det är massa snö.

Snart börjar Heroes =P

image179

Vackra Hayden =)

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0