Sönda 17:49

Tja

Idag har jag burit ner mina sommardäck i källaren, tagit in ved, läst lite, tittat på Janice Dickinson Modeling Agency och Grey's. Ska snart träna lite oxå. Och förhoppningsvis så får jag köra lite idag oxå.

Bella skrämde skiten ur mig när vi va nere i källaren. Skulle gå ut och hämta mer ved och vänder mig om då står lilla Bella där. Vart skit rädd för jag hade inte hört att hon kom och så stod hon bara där helt knäpptyst, trodde ju att jag va själv där nere. Fast de e ju inte så konstigt att man inte hörde nåt för Daniella går ju runt å sjunger och försöker rappa hela tiden =P Knasiga ungen, man får aldrig tyst på na =P 
Kommer ihåg för nåt år sen när Linnea sov över här och vi vakna av att Danne satt utanför min dörr och sjöng lille katt =D MIna syskon e helt knasiga.

Jag hoppas att man får lite mer energi så man kan börja ta tag å göra saker. Hatar att jag blir så himla seg när de blir vinter. Men jag har börjat skärpa till mig =P Måste bara fortsätta me de. Ska försöka få pappa att åka me mig till Sundsvall så att jag får övningsköra och köpa massa julklappar =P Å så e de bra för han att komma bort ett tag.
Ska upp till Ånge imorron oxå. Ska till skolan och fixa lite me böcker å så. Hoppas att jag får min väska imorron oxå =P Men de kan dröja lite längre men jag hoppas att jag får den imorron =)

image173

Nee nu ska jag gå och träna lite =P

Ha en bra kväll!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0