Torsda 20:43

Hello

Va har man gjort idag då. Inte mkt direkt, börjar bli en dålig vana nu =P Måste skärpa till mig. Har för de mesta bara slappat framför tven idag. Har övningskört me pappa. Vi va och käka pizza i fränsta =P Gott!
Beställde en väska idag oxå =) Men datan fick damp när jag höll på me de så jag trodde inte att min beställning hade kommit fram. Så jag klicka ner rutan och gjorde en ny. Sen så fick jag 2 mail där de stod att jag hade gjort 2 beställningar på 2 lika dana väskor. Inte så skoj direkt, men jag skrev till dom att det hade blivit fel så de ska dom fixa imorron =) Tur de. Ska köpa en likadan väska sen fast svart =P Dom va slut nu men dom kommer in i slutet av den här månaden så då ska jag beställa den. Jag hoppas att den kommer fort för jag vill ha den nu =P
Beställde även ett halsband och ett armband från en annan sida igår =P Jag hoppas att dom oxå kommer fort =P Jag börjar bli knäpp när det gäller att handla massa saker. Ska inte handla så mkt mer till mig nu på ett litet tag, för nu ska jag börja tänka på att köpa julklappar =) Jag hoppas man får körkort snart så man kan dra in till sundsvall och handla.

Imorron ska jag plugga massa matte har jag bestämt. E inte så skoj direkt men de måste göras. Måste träna imorron oxå.

Snart börjar Traveler =P Har 6 program som jag måste följa =P Jag vet, jag e knasig =P Till och me mamma gillar de programmet å hon tycker typ alltid att de jag tittar på e skit =D Men inte de här =P

image159

Ha de gött! 

Ciao!

//Michelle 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0