20:16

Va på skolan idag. Jag å Jenny fick dansa själva me Anna medans dom andra fortsatte me kost och näringslära grejset som vi ska gö.. Sen efter rasten så dansa vi alla tillsammans..
Å efter lunch så har vi ju eget arbete, å då skulle dom ju själv klart dra upp de som har hänt nu å så...Å dom tycker ju att vi skulle ta de me dom från början. Men de e ju inte så lätt när dom inte fattar va man säger. Å då e de ju inte så konstigt att man inte tar de me dom.. Blir så less...Å irriterad när dom ljuger...Men jag hoppas de blir bättre.

Har kört me pappa idag oxå. Gick bra, förutom att vi bråka lite om hur nära kanten jag va vid ena pumpen på Shell när jag skulle tanka. Han fråga om jag verkligen titta i speglarna å sa att jag snart åker in i pumpen typ. Men jag sa till han att jag inte va så nära. Å jag hade rätt.

I morron börjar Ugly Betty igen =P Här väntat på att de ska börja igen =P Så himla bra program =D

image121



Jag å Helene ska på klubbkväll på Make up store =) Det ska bli riktigt skoj =P Å de lär la försvinna massa pengar då oxå, för jag kommer inte kunna låta bli å köpa nåt =P E ju bra att man får 20 % rabatt iaf =P Hehe

//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0