Börjar blir riktigt irriterad...

E rätt irriterad på 4 personer i min klass... Dom säger massa saker som dom inte själv kan hålla, kan inte ens va lite snälla när det gäller vissa grejer utan e som några riltiga bitchar ibland... E väldigt svårt ibland för speciellt en av dom att prata som vanligt, utan man måste svara på ett argt å grinigt sätt så fort man bara frågar nåt...De va ju bara nå jävla skit snack om att vi skulle hjälpa varandra i klassen om vi behövde hjälp me nånting..För hjälp får man ju fan inte...elle aa dom hjälper varandra men inte oss andra...Börjar bli riktigt irriterad på deras gnäll om vissa saker...Som tex att man inte kan komma i tid till lektionen, å de e ju så jobbigt för dom om dom måste gö om nånting för de e ju så onödigt typ...Men de e fan inte mitt fel att den där jävla skolan inte sätter lektionerna efter hur bussarna går.. Å jag tänker fan inte gå upp 5 på morron för att hinna me tåget som går vid halv 7 å sen så får jag sitta på skolan i 1,5 timme innan lektionen börjar, de kan dom ju bara glömma...Börjar bli så less på dom nu, å man börjar ju fundera på va man egentligen gör där...Jag kom dit för att lära mig dansa å jag hade inte trott att de skulle bli så här bara efter några veckor...Å vi e bara 7 st i klassen...Å 3 utav dom där e över 20 då tycker man ju att dom borde va lite mer mogna men de e dom fan inte...Fortsätter de så här så kommer jag nog hoppa av för då e de fan ingen mening å gå kvar...Men ser ju inte direkt fram emot att åka dit längre när dom ska va sådär hela tiden...Förstör bara stämningen i klassen...

Jag å mamma gjorde teorisivningen för körkortet i fredags å vi klara de båda två! =P E så jäkla skönt å ha de gjort =P

Har fått köra pappa raggarbil =P Va rätt skoj =P Men de känns rätt konstigt å köra den för den e ju så lång..Men de gick bra. Roligt å köra den =P

Nee nu har jag inte tid p sriva mer, ska se en film nu som redan har börjat....

Ha de gött!

//Michelle


Kommentarer
Postat av: iza

jag förstår mig inte på otrevliga männsikor. ta inte åt dig. hoppas det blir bättre.
kom bara ihåg att det är dom so i slutändan mår skit, inte du :)

hur är det annars? hoppas allt är bra med dig.
och vad kul att du börjat dansa :) kör hårt! det är så kul. själv har jag uppehåll, segt. men ibland måste man prioritera. gud vad jag hatar det ordet :P
dansa lite för mig med :)

kram på dig / isabella (från gbg) :P

2007-10-12 @ 15:10:39
Postat av: Michelle

Nee jag tar inte åt mig. men de e så jäkla jobbigt när de e gnäll hela tiden..Har bestämt mig att hoppa av.. Ska nog fortsätta dansa för min lärare på kvällarna ist.

Jodå de e bara bra =) Hur e de me dig då? Ja de tycker jag oxå =P synd bara att de skulle bli såhär.. Hehe ja jag e inte heller så förtjust i de ordet =P Kramar

2007-10-14 @ 18:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0