Helg igen..

Nu e de äntligen helg igen.. E inte alls så pigg på skolan längre..E riktigt less på vissa i klassen nu, å jag funderar på om jag ska hoppa av...Orkar inte me massa jävla gnäll och skit snack hela tiden... Trodde att det skulle bli lite bättre när de e lite äldre personer men de blev fan bara värre... Ska börja plugga på komvux vilket jag hade tänkt gö ändå, å så ska jag försöka få praktik elle nånting på ånge ridskola så jag kan gö nånting annat oxå.. För även om det skulle bli bättre i klassen så kommer jag aldrig tycka om vissa personer lika mkt igen..Så jag kan lika gärna dansa på kvällarna ist..För de känns inte som om de e nån mening å gå kvar där när man inte tycker de e skoj längre eftersom de e bara massa gnäll å skit...
Vart ju gnäll om att jag va borta igår för att jag va i sundsvall å hade körlektion.. För dom tycker ju att jag ska ta lektioner efter skolan...Vilket inte e så lätt om dom inte har några tider då och dom kör inte i stan på kvällarna...Å att körskolan ska anpassa sig efter hur jag går i skolan...Dom e ju helt dum i hövet som tror de...Fattar inte va dom tänker me.. Ska jag få de där jäkla körkortet så måste jag ta dom tiderna som dom har även om de e på skoltid...Men de fattar inte dom utan jag måste ju tänka på dom oxå...Bläää!

Gick iaf rätt bra å köra i stan me Arne igår =P Blir lite förvirrad ibland bara för de e ju rätt mkt å tänka på..

Undra va man ska hitta på i helgen...Finns ju inte så mkt att gö direkt.. Ska la iaf köra me pappa, å så lär la mamma vilja ha nån hjälp på gården skulle jag tro...Ska nog ta nån promenad oxå. Ska se idol idag oxå =P

Ska köra nu.

Bye Bye!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0