Månda

Tjena!

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig där. Sen va jag till Ångströmsenheten för att skriva in mig så jag kan börja plugga.. Ska hoppa av dansen, för nu e jag så jäkla less! Bara massa jävla gnäll hela tiden. Kommer bli mkt bättre å börja plugga lite där ist. Kan ju dansa på fritiden om jag vill de. Va ju synd att de skulle bli så här, för de e ju verkligen as skoj me dans. Men nu blev de som de blev...
Dom verkar trevliga där så de här blir nog bra =)

Har kört lite me pappa idag. Får hoppas att vi får tid på halkbanan snart för jag vill ha de där körkortet nu! =P

Vi har fått 2 nya stora kylar me mindre frysar idag oxå =P  Dom e jätte fina =D Så nu slipper vi springa på affären hela tiden =P Går ju åt rätt mkt mat här hemma me tanke på hur många barn mamma har =P

Hörde Nicole Scherzingers nya låt idag, Baby love. Gillar den =P

image112



En utav våra större kattungar, Pluttan, tyckte de va väldigt kul å plåga mig i natt. Hon kryper under täcket och biter mig överallt. Inte så skönt direkt, så hon får aldrig mer sova me mig den lilla task mörten.

image114


//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0