Sönda

Igår så va jag, Helene, Mattias, Angelica, Elin, Lo, och Johan till Sundsvall å handla lite saker till dansen och massa annat =P Va as roligt hehe =D Mini bussen som vi fick låna av skolan, Roberta som vi kallar henne =P Va inte de snyggaste direkt. Å de lukta bränt ibland oxå. De va inte så trevligt men vi gilla den ändå =P Nästan de första vi gjorde när vi kom till Birsta va att köra 2 varv i rondellen uppe vid Stadium för Johan missa infarten dit så då va vi bara tvungna att köra 2 varv där =P Å då va de nån som tuta på oss. Sen så kuta vi runt på massa affärer å kolla. Hitta ett par skor som jag ville ha. Ett par högklackade stövlar typ som går lite lägre än till halva underbenet elle va man ska säga. Hade bestämt mig att jag inte skulle slösa så mkt pengar vilket jag lyckades me oxå =P Köpte bara de jag behövde. Men när jag och mamma åker dit sen när vi ska gö teoriprovet så kanske jag köper dom. Vill ha dom för dom va jätte sköna å snygga =P
De sista vi skulle gö där va att gå på Willys å då missa Johan infarten igen så då tog vi 2 varv i den rondellen som finns där nere =P Å fort gick de hehe =D Va några som skratta åt oss på parkeringen typ som e precis där =P Såg säkert roligt ut =P
Vi hade as roligt den dan =D Vi borde gö om de nån gång =P

Har inte gjort så mkt idag. Har mest bara legat å läst. Å så har jag kört lite me Marko.

I fredags så va jag å körde me Micke i Ånge. Gick faktiskt bra. Va riktigt roligt =P Parkerade, backade å gjorde start i backe å lite såna saker. Men nu kommer de inte bli så mkt mer körande på körskolan, nån lektion till sen, Sundsvall och halkbanan. Sen uppkörning. Får hoppas att jag klarar teoriprovet sen oxå. Men de ska jag fan gö.

Gillar Linkin Parks nya låtar. Har alltid tyckt att dom e bra.

image104

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0