Torsda...

Idag har vi haft estet. Har testat å tryckt lite, rätt roligt faktiskt. Får hoppas att de blir snyggt sen när vi ska trycka på våra tröjor. Har tagit lite kort till de trycket som vi ska ha på tröjorna.

Sen på dansen så har vi haft lite styrketräning, satt ihop 2 danser och så jobbar vi i 3 grupper, jag e me Jenny och vi ska gö en dans var i grupperna som vi ska visa upp för skolan till jul...Jag hoppas verkligen att man får till nån bra dans för man vill ju inte skämma ut sig...

Körde me Arne igår oxå. Gick jätte bra den här gången. Va mkt bättre å köra me han själv än då när jag och mamma körde me han för då skulle han ju snacka så mkt å hörde knappt när jag fråga nåt.
Å de första han sa när vi satte oss i bilen va att han hade sett min snygga bil här hemma. Å så fråga han om jag ville byta den mot hans, kommer inte ihåg va han sa att han hade för bil. Men jag gillar min bil så jag vill inte byta bort den =P Hehe

Får skriva mer sen för nu ska jag ut å övningsköra =P

//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0