1 April

Go morron!

Jaha 2 dygn har det gått sen dom börja fixa me det "nya" blogg.se, men dom lyckades inte slutföra plattformsbytet så nu är det "gamla" blogg.se som gäller igen. Aja får hoppas att dom lyckas bättre nästa gång.

Sitter just nu bara här och stirrar ut genom fönstret. Är väldigt fint väder ute =D Me like! ;) Ska ta och gå på en promenad sen, får hoppas att Mimmi vill va ute lite mer nu när det är så fint väder. För när det är skit väder så vill hon knappt gå utanför dörren =P Vilket jag förstår.

Jaha va har hänt dom här 2 dygnen som blogg.se har varit nere? I söndags så va jag och mami på hundutställning för en gammal kompis till pappa skulle ställa ut sin hund och vi skulle köra han. Det började kl 8, så det va bara att kliva upp vid 6. Sov typ 5 timmar den natten eftersom man skulle ställa fram klockan då. Vilket inte va så skoj, jag älskar att sova ;P Va iaf bara att pallra sig upp, gö sig i ordning och hämta Uffe. I stallet va de ju hur kallt som helst, så man höll ju på och frysa ihjäl. Kan inte säga att jag tyckte att det va speciellt roligt där, för man va tvungen att stå precis vid ringarna om man skulle höra vilken plats alla kom på för dom hade ingen mikrofon. Va bara ibland man fick höra från hon som hade en, vilken plats vissa kom på och så. Men men, va väldigt många söta hundar där iaf =P Uffe och hans hund fick iaf hederspris, typ bästa hunden i klassen, vilket inte va så konstigt eftersom det bara va han som hade den rasen ;P och så kom han 3:a när alla bästa hundarna elle va man ska säga tävlade. Så de va la skoj =P Fick åka där ifrån vid 12, vilket va skönt. Jag och mami trodde att vi skulle få bli kvar där hela dan för det tog så lång tid först. Men det gick fort på slutet som tur va.
Sen efter de så tror jag att jag bara slappa ;P Kommer aldrig ihåg va jag gör =P Va iaf ingen One Tree Hill =/ För det skulle ju självklart va ishockey. Hatar när dom gör så.

Igår så gick jag, mami & Mimmi på en promenad. Va flera plus grader ute men grått och tråkigt stället. Men det va skönt att gå iaf. Kollade på tv, va ju Anna Pihl, American Idol & Prison Break ;P Roligt att det har börjat igen =D Så nu kommer man ju sitta bänkad framför tven varje månda från 20.00-23.00 =P Gjorde la inte så mycket mer igår, va bara slö typ.

Idag har jag inte gjort nånting än. Vart väckt som vanligt av mina trevliga syskon.. Ska snart gå ner och gö lite fruktsmoothie och gå på en promenad. Jag och mami hade kunnat fått åka ner till Uppsala idag, men det vart inte så. Hon ringde på en bil som fanns där nere från nån firma, men den personen kan inte ha varit speciellt seriös. Va lite strul me han. Först sa han att hon kunde få köpa den, men mami skulle först kolla om hon fick pengar och så. Sen när hon ringer och säger att hon vill ha den, då kläcker han ur sig att det är en som ska kolla på den på kvällen och frågar när vi kan komma typ. Vi bor liksom ett antal mil ifrån så vi skulle ha åkt idag. Så mamma skulle ringa sen på kvällen och höra om den blev såld. När hon gör de så säger han att det va flera stycken där och kolla på den och att den vart såld tillslut. Brukar man inte låta den som va på tur få köpa den? Tydligen inte.. Men men får hoppas att vi hittar en annan stor bil lite närmare oss.

Nee nu ska jag gå ner och käka lite =P

Ciao!

Michelle

Kommentarer
Postat av: Natta

vinnaren är dragen, se om det är du :)

2008-04-01 @ 12:24:03
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0