American Idol

Börjar snart. Vilket jag bara måste se och efter det så är det ju Prison Break =P Vilket man verkligen inte får missa ;P Kommer nog bli ett spännande avsnitt.

Jaha va har man gjort idag då? Har kollat på tv, tränat lite, varit ute och gått, goat me Em, städat lite i rummet och så bara. Vart inte arbetsförmedlingen idag, måste ringa dit i morron och kolla när dom har öppet och hoppas på att jag och mami kan åka dit. Så att det inte är nån dum tid, så att hon inte kan köra. Riktigt irriterande att min bil läcker bensin. Pappa får fan ta och prata me Anders snart så jag kan få den fixad. Behöver ju ha den. Men känner jag han rätt så kommer han inte gö det i första taget...

Hoppade på våran studsmatta igår och gulliga Knarpus skulle självklart vara me som vanligt =P MIn lilla gullunge ;) Fick ta ner han där ifrån för jag kan ju inte hoppa me han där. Sen vart han som en liten unge ;P Busig som satan, är inte så ofta han är det =P Är alltid skoj när han blir sådär knäpp, han blir ju snart 9 år så han busar ju inte lika ofta längre. Härligt när han blir som en unge ;P

image605
Knarpus sitter och väntar på att jag ska hälla upp mat åt han =P

Nee nu har American Idol redan börjat..

Ciao!

Michelle


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken söt katt!

2008-04-29 @ 07:17:38
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0