Dirty Sexy Money

Fan va mina syskon för liv. Dom fattar ju inte att dom ska lägga sig nu heller, utan håller bara på att skrika å ha sig. Att dom aldrig lär sig att lyssna. Kommer bli skoj imorron när Bella & Danne är små sur skallar. Speciellt Danne, hon blir alltid jätte sur när hon inte går och lägger sig i normal tid. Surigare ungar får man leta efter.

Inte har man gjort nånting speciellt vettigt idag heller. Tränat de e det enda, sen har jag bara legat och slappat framför tven. Har kollat på Dirty Sexy Money & One Tree Hill ;P DSM va faktiskt rätt bra. Ska nog fortsätta kolla på de, fast reprisen. One Tree Hill är mitt absoluta favorit program just nu =P Finns inget bättre program än det ;) Det har ju bytt tid nu också. 18.05 börjar det och inte 18.30 som det har gjort förut.

image556 

Gjorde en pastasallad förut också ;P Älskar sallad, det är ju så gott =P Me oliver, fetaost och sånna där goa saker ;)

Funderar på om jag kanske ska ta och kolla på Hairspray snart. Fast känner jag mig själv rätt så lär jag somna. Gör nästan alltid det när jag kollar på film sent. Får se hur det blir, kanske kollar på den imorron stället.

Good Night!

Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0