Freda

Hej

Skit tråkigt väder idag.. Varför kan det inte va sol? Man blir ju så mycket piggare då.

Har inte gjort sådär jätte mycket idag. Har mest kollat på tv, dryckit fruktsmoothie & käkat. Ska träna lite senare och så ska jag gå en sväng me Mimmi. Är tråkigt att Let's Dance är slut för nu har man ju ingenting att kolla på ikväll, förutom Miami Ink men det är ju inte förrän 11 ikväll. Ska bära in ved också, för känner jag mina syskon rätt så kommer ingen utav dom gö de, utan det blir jag som får bära in allt..

Hör Isak skrika: Tant Bella! Haha jag vet inte va han har fått de ifrån ;P De e ju hans syrra så jag fattar inte riktigt varför han säger så =P Roligt för Bella att bli kallad tant när man är 12 år ;P Hehe. Jag är iaf gla att han inte kallar mig för tant Tej =P Han har lite svårt att säga Michelle, vilket inte är så konstigt, så han säger Tej ;) Han är så gullig.

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0