Good Luck Chuck

Ska gå ner och kolla på den om en stund =P Va skulle jag gö utan filmer och musik, de e frågan ;P

image564

Följde me mami förut till fränsta. Hon skulle lämna Kim där och så skulle hon på banken. Skulle vänta på Kim i 1,5 timme också tills han va klar i skolan, så vi fördrev tiden me att åka runt och kolla på hus, va ute en stund me Mimmi, handla och så satt vi och prata i bilen. Vi börja prata om att min ena lilla syster har lite svårt att förstå allt som hon läser. Är lite extra jobbigt när det är prov, eftersom hon inte förstår allting och då blir det ju inte så bra. Muntligt prov vill hon inte gö, vilket man kan förstå också. Hon pratar inte speciellt mycket på lektionerna och det blir la lite mer stressigt om man ska prata me läraren. Det går bra när hon och mami sitter och gör läxorna, när mami ställer frågorna och så. Då sa jag att hon måste la kunna få gö provet me en lärare, att den läser upp frågorna så att hon förstår och så skriver hon ner sina svar. För hon måste ju också få en chans att kunna få bra betyg. Hon kan ju kämpa på som fan men det blir ju inte bättre när hon inte förstår det hon läser. Så mami ringde och prata me hennes lärare och han tyckte att det va en bra idé, och dom ska la testa de på nästa prov och se om det går bättre för na. 

På freda ska vi åka och kolla på ett hus i Kramfors. Det är på 800 kvm så det är stort =P Ska bli skoj att se det, har bara sett bilder på internet. Nåt som blir mindre skoj är att Bella och Danne antagligen ska åka me. Det är riktiga pip och gnäll ungar. Speciellt Danne.  Är vi framme snart? Jag är hungrig. Jag orkar inte gå nå mer. Hur långt är det kvar? De e Danne. Sen för dom där 2 ett sånt jäkla liv hela tiden också. Skriker, bråkar och sjunger. Förra gången så va det jul sånger som gällde. Men men, eftersom vi ska till sundsvall efter att vi har kollat på huset så måste dom me. Är deras tur att följa me dit och mami vill inte åka dit en gång till så därför ska dom me. Ibland tror jag att det är djävulen som har skickat hit mina syskon =P Så som dom kan bråka och ha sig. Speciellt Cassandra.

Snart är det mat sen ska jag träna och gå en sväng me Mimmi.

Ciao!

Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0