Grattis Pappa!

Ja idag fyller pappa 45 år. Grattis till han! =) Va bort till han förut en stund, men det skulle bli fika me farmor och så imorron, för pappas tjej jobbade idag.

Jag, mami, Kim & Isak åkte och köpte en bil i sundsvall idag. En Opel Astra, från -95 tror jag de va.. Den är iaf mycket finare och bättre än den gamla volvon som hon har haft =P Så de blir nog bra. Så vi har varit i stan och så i stort sätt hela dan. Tycker tiden går så jäkla fort, så man hinner ju inte gö nånting förrän det är kväll igen. 

Gjorde inte så mycket innan vi åkte. Kollade på massa bilar me mami, va hos pappa en sväng och sen åkte vi till stan. Åkte en sväng me bilen en stund efter att vi hade kommit hem.  Kändes lite mysko för pedalerna sitter så nära varandra, och så är det rätt trångt också. Är större plats i min volvo och pedalerna sitter mycket bättre ;P Men den va lätt att köra. Är bra att hon har hittat en bättre bil.
Pappa kom hit och bytte sterio i min och mamis gamla bil. Jag hade bara en me bandspelare och radio, vilket är rätt jobbigt för mig som alltid vill lyssna på musik =P Så jag tod den sterion som hon hade i volvon, så nu kan jag äntligen lyssna på min musik ;P Så nu ska jag ta och bränna lite skivor som jag kan ha i bilen ;)

Nee nu måste jag gå ut i mörkret och ta in ved. Finns ingen ved inne och det blir jag som vanligt, som får ta in det också. Får hoppas att man inte slår ihjäl sig bara =P

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0