Grillat

Grillade idag igen. Så himla gott ju! =P Fick i mig massa kyckling, lite för mycket. Måste ju passa på att grilla nu när det är så fint väder. Grillade igår också och imorron ska jag, Sonja och hennes kille till Viggan och grilla =P Ska bli skoj att träffa 2 utav mina girls igen =)

Har joggat, har suttit ute typ hela dan igen, är ju så skönt nu när det är sol hela tiden =) Har kollat lite på tv. Är la typ det jag har gjort idag. Har ju suttit ute nästan hela dan och lyssnat på musik och solat, så det har inte blivit mycket annat. Ska nog kolla på Talang sen och så är det ju Miami Ink lite senare =P

Knäppte lite kort igår när jag va nere i den lilla skogen som är nedanför oss. Knarpan va ju självklart me som vanligt ;P



Ha en bra kväll!

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0