Härligt väder

Visst är vädret helt underbart nu?! =P Så skönt me sol & blå himmel hela dagarna =D Man får verkligen mycket mer energi när det är så fint väder =P

Har suttit ute typ hela dagen, har bara gått in för att hämta lite käk och mer vatten =P Så himla härligt! Börjar få färg på armarna, ansiktet, på bröstet och lite på benen. Vart lite bränd på bröstet fast jag har smörjt in mig en hel del. Men det är inte så farligt så snart är jag mer brun där =P Men på armarna är jag lite brun och inte röd alls. Riktigt härligt att få lite färg, får hoppas att det är lika underbart väder i morron så man kan sola benen lite mer. Har fått färg rätt snabbt nu, vilket jag tycker att det va svårare att få förra året. Ändå tycker jag att jag sola rätt mycket då men att jag ändå inte direkt vart nå brun. Får hoppas att det här håller i sig så att jag får mer färg i sommar ;P

Har städat Em's ute bur också så nu får hon sitta ute på dagarna och va inne på nätterna tills hon kan va där ute dygnet runt. Är ju fortfarande minus grader på nätterna, så det får vänta ett tag till.

Har kollat lite på tv och så hämta jag Bella & Danne på skolan förut. Körde mamis bil, har inga problem att köra den men hon har alltid problem me växlarna. Får i 3an när hon ska ha 5an och så får hon inte alltid i 2an. Vilket jag inte direkt fattar för hennes bil är jätte lätt att växla. Hon som har kört den ett tag har problem och jag som har kört den 3 ggr har aldrig haft några problem. Vet inte riktigt va hon gör.

Mami håller på och grilla nu så jag ska ta och gå ut =P Ska bli så mumsigt! ;)

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0