Månda

Tjena!

Har varit uppe i en timme. Är hur tråkigt väder ute som helst. Vart tog solen vägen? Den lär man la inte få se på ett tag nu..

Ska upp till arbetsförmedlingen idag om dom har öppet. Men de tror jag att dom har. Måste hitta ett jobb fort nu, går inte att vara arbetslös längre. Jag hoppas att jag hittar ett jobb så fort som möjligt, vilket kan va svårt i den här skit hålan.

Kollade på One Tree Hill igår. Snacka om att Brooks mamma är en bitch. Och Haley & Nathans nanny Carrie, är en jäkla bitch. Hon kommer nog gö en hel del för att få Nathan. Får hoppas att Nathan inte är så dum och gö nånting me henne. Haley borde avskeda na.

Nee nu ska jag gå ner och gö fruktsmoothie och nånting annat till frukost.

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0