Onsda

Go morron!

Allt bra me er? Här är det jätte bra =P Lite trist att man skulle bli väckt vid 7 men =/ Jätte fint väder idag igen iaf så jag ska ta och gå på en riktigt lång promenad om en stund ;P Älskar det här underbara vädret! =D Så jag är gla fast jag fick gå upp så tidigt ;P

Jag älskar ju att sova, det är ju så hinla skönt. Men igår vet jag inte va som tog åt mig. Kl. 19.00 somna jag och sov till typ halv 12, då klev jag upp, tvätta ansiktet & borsta tänderna och sen gick jag och la mig igen. Måste ha slagit runt i hjärnan på mig. Så tidigt har jag inte somnat på hur länge som helst. Kändes inte som om jag va så trött men tydligen så va jag de. Hade ju iaf sovit bra länge så det va ju inte hela världen att jag fick gå upp så tidigt i morse =P

Nu ska jag gå ner och käka lite frukost. Har bara druckit fruktsmoothie och det räcker inte för min lilla mage =P

Ha en underbar da! =)

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0