Onsda

Tjena!

Idag har det varit rätt bra väder hela dan =P Skönt att solen äntligen börjar titta fram ;P Så jag och mami passade på att gå på en långpromenad me Mïmmi =) Vart Hussborg runt, så det vart en bra bit för Mimmi att gå. Hämtade Danne vid skolan också. Snacka om att hon vart sur när hon fick veta att vi skulle gå hem. Det märks att hon inte går och lägger sig i tid, men hon har inte lärt sig att lyssna än. Hon vart extra surig när jag sa att vi fick gå på vägen istället för att gå en gräsväg, för jag hade ballerinaskor på mig och hade inte lust att gå i blöta skor. Surskalle e va hon e. Va iaf härligt att kunna gå i ballerina, första gången i år ;P Jag hopas verkligen att det inte kommer nå mer snö nu så man kan börja gå i sommarskor =P

Ja igår så fick vi hit massa ved. Blir roligt sen när vi måste stå och klyva skiten. Det är Isaks pappa och Tomas som fixar hit veden. Och alltid när Tomas ska fixa över veden till våran tomt så gör han alltid sönder staketet. Förut har det inte varit sådär jätte mycket, men igår så gjorde han sönder hela staketet där veden ligger och så knäckte han ena stolpen. Lite tråkigt att han måste gö det varenda gång. Är ju inte så skoj att fixa det där hela tiden och det kostar ju faktiskt pengar. Men vi ska försöka gö om staketet och sätta det på utsidan av busken där. Men de dröjer ju ett tag innan man kan gö de och vi har ju både Isak och Mimmi som bara kan sticka ut på vägen nu.

Kim har gjort egna chips ;P Hehe dom vart rätt goda =P

Har kollat lite på tv och sånt också. Ska träna lite innan Heroes börjar sen också ;P Kanske ska kolla på Good Luck Chuck lite senare. Blev aldrig av igår. Men det återstår att se om jag orkar, brukar ju alltid somna när det blir för sent =P

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0