Promenad

Gu va härligt det är me sol och över 10+ =D Så himla skönt! Man blir så mycket gladare och piggare när det är så här härligt väder =D Va ute på en promenad för en stund sen me mami, Danne, Isak & Mimmi. Ska nog gå ut och sätta mig ett tag medans det fortfarande är sol. Får hoppas att det här vädret håller i sig nu och att det INTE börjar snöa igen. Skulle inte förvåna mig om det skulle börja gö det igen.. Men jag hoppas verkligen att det här håller i sig nu och snön försvinner. För nu är det helt underbart! =D

Har kollat på tv idag också, målat naglarna svarta, borde ha målat dom i nån rolig färg nu när man är gladare och allt för det härliga vädret ;P Men jag gillar svarta naglar så dom får va så ett tag =P Va jätte länge sen jag måla dom, för dom har ju varit så trasiga, men nu är dom faktiskt bättre än vad dom har varit på länge.
Ska snart gå ner och käka nåt. Har inte riktigt kunnat äta sen jag mådde dåligt i lördags. Hatar det för jag gillar att käka massa mat ;P Men snart så kan jag la äta som vanligt igen =P Ska träna lite senare också och så ska jag kolla på So You Think You Can Dance =P Gillar det amerikanska programmet mer men det här är också bra. Alltid skoj att se när folk dansar =P


image507

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0