Sur

Är inte speciellt glad på min pappa just nu. Han fick låna min bil för att han skulle åka till stan och handla. Va egentligen tänkt att jag skulle köra men sen så skulle ju tydligen hans tjejs ena idiot unge me (gillar inte hennes ungar eller henne speciellt mkt). Va iaf snäll och låna ut den fast jag egentligen inte ville, litar inte på dom. Nån timme senare ringer pappa och frågar om jag har känt att det luktar bensin om min bil. Nee de har jag inte och jag hade känt det isf. För nu läcker den tidligen lite bensin. Och han kände de från första början, och om han hade gjort de så hade han nog kommit in och frågat om han hade kunnat få låna mamis bil. För man kan inte va så dum i hövet att man tar en bil om det luktar bensin om den. Vi skulle ju ha märkt nånting igår om den läckte bensin för vi bytte ju däcken då. Vi skulle ju både ha känt och sett det isf. Så det där är ju bara bullshit. Antingen säger han bara sådär för att han ska slippa tanka så mycket, bara så att dom klarar sig fram och tillbaka. Eller om den läcker så är det han som har pajat den. Och då är det han som får betala för jag tänker inte stå för de han har pajat. Har kollat på våran parkering också och inte fan luktar det bensin där och det finns ingen bensin på marken heller. Visste att jag inte skulle ha lånat ut bilen, för är det inte nån av hans tjejs ungar som gör sönder nånting så är det han. Det här va iaf första och sista gången jag låna ut min bil till han. Han får fan ta och fixa en ny bil och skrota sin som är helt paj efter att han har krockat och grejat.

Hade iaf en jätte trevlin kväll igår me Viggan, Sonja & Micke. Grillade flintastek, fläskfilé, majskolvar, tomater hade klyftpotatis, bearnaisesås, sallad. Och till efterrätt så hade Viggan bakat kladdkaka, me grädde till =P Hennes kladdkaka är riktigt god =) Underbar kväll va de =P Pratade gamla minnen. Mycke om Frankrike/Österrike resan när vi va och tävla me våran ena hästlärare i körning. Den va några underbara veckor de, fast det vart lite jobbigt på slutet när godiset tog slut ;P Prata om massa annat också. Va väl kanske inte det roligaste för Micke eftersom han inte har varit me men de va nog skoj att höra vissa saker iaf =P

Nee nu ska jag gå ner och avreagera mig på nåt. Har fått tillbaka bilen nu och nu luktar det bensin och det har det inte gjort innan så pappa har pajat den. Jävligt irriterande!

Michelle


Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt med bilen :( hoppas de går bra !

kommentera gärna min blogg!
saraviktoriaa.blogg.se

2008-04-27 @ 17:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0