Tisda

Tjena!

Har varit till fränsta idag. Jag & mami lämnade Kim där. Sen drog vi upp till arbetsförmedlingen. Skrev in mig igen och så prata mami me snubben där och så fick vi några namn och 1 nr till olika städfirmor. Har ringt till 3 st och på 2 utav dom skulle vi ringa till lite senare för att dom vi ska prata me jobbade. Men dom behöver folk så vi får hoppas att vi får jobb på nåt utav dom. Skulle ju va skönt om man kunde få ett jobb. Jag går ju bara hemma och gör ingenting, mami pluggar ju iaf. Skulle ju va jätte bra, så man kan börja betala för sig här hemma, kunna spara pengar och handla lite saker som man vill ha.

Har inte gjort så mycket innan vi åkte iväg. Bara kollat på tv och så. Är rätt fint väder idag, synd bara att det är molnigt. Vill ju ha strålande sol =P Men de kommer la snart igen. Ska ta och jogga lite om en stund. Ska träna lite senare också. Ska ta me mig Mimmi ut när jag ska jogga, för de behöver hon verkligen.

image607

Nee nu ska jag gå ner och käka lite ;P

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0