Tjorven & Mimmi

Jaha, är inte speciellt roligt här hemma just nu.. Allt står inte helt rätt till me Kim, så mamma och han har åkt in till sjukhuset.. Jag hoppas verkligen att det inte är allvarligt.

Har ju passat Tjorven idag. Hon va hur snäll som helst som vanligt, va bara Mimmi som va lite jobbig. Hon ville hålla på och leka och stoja å va på Tjorven hela tiden när hon inte ville. Hon ville sova men inte den andra lilla råttan ;P Har varit ute me dom en hel del idag. Först i morse så gick jag ut me dom bra länge. Gick på en promenad. Jag brukar inte direkt orka bry mig om hur jag ser ut nu direkt. Orkar typ aldrig sminka mig, jag är ju ändå typ hemma hela tiden. Tycker även att det är skönast utan smink, tycker bara att det är jobbigt att tvätta av allt =P Jag såg la kanske inte sådär jätte pigg ut då men, jag gick ut me dom osminkad, myskläder, vinterstövlar, vinterjacka (vilket va ett misstag när jag gick me dom) och håret slarvigt uppsatt i en knut. De e jag de när jag går ut me hunden/hundarna. Jag orkar inte bry mig hela tiden. Jag tycker att det är skönt att gå osminkad och i myskläder, när man är hemma eller går ut me hunden och så. För varför ska man hålla på och sminka sig bara för att man ska gå ut me hunden? Man måste ju liksom inte sminka sig så fort man ska gå utanför dörren.

Sen va jag ute me dom på tomten och kasta pinnar och så busa dom me varandra ;P Dom är så söta dom små korvarna ;P Dom har busat jätte mycket inne också. Ett tag innan mami & Linda kom hem så gick jag och Cassandra ut me dom en sväng. Kan ju säga att det inte alltid är så lätt att gå me dom där 2 små grodorna själv ;P Så som dom hoppar runt ibland och trasslar in sig och så ska man försöka få dom att gå normalt. Är ju alltid så skoj att leka just då när man går på promenad men annars så kan dom skita i de =P Dom va iaf lite lugna ett tag inne, så då låg dom och goa lite i soffan ;)


image515
Sen har jag la inte gjort så mycket mer. Har suttit och pratat me mami & Cassandra. Kollat på tv, ska snart gå ner och kolla på Efterlyst, men först måste jag få ungarna i säng så dom orkar upp till skolan och dagis i morron. Är ju inte säkert att mami & Kim kommer hem idag, dom kan ju få stanna över natten.

Ciao!

Michelle

Kommentarer
Postat av: helly

vad har hänt med kimmen? :O

2008-04-03 @ 22:51:42
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0