Torsda

Go morron!

Vakna lika tidigt idag. Va inte så skoj att kliva upp när jag såg att det va piss väder ute =/ Varför kan det inte vara sol?.. Kommer få dras me det här piss vädret enda tills det blir sommar, kommer inte bli nån härlig vår känns det som..

Mami & Linda ska till sundsvall idag så jag ska ha Mimmi & Tjorven =P Synd att det ska va sånt här väder när jag har hundarna. Skulle ju ha varit skönt me sol så man hade kunnat gå på en lång promenad me dom. Ska iaf gå en sväng me dom sen, men känner jag Mimmi rätt så kommer hon börja frysa rätt fort och vilja gå hem. Men bara det inte regnar så ska vi va ute så dom små korvarna får leka av sig lite =P

Ska gå ner och käka frukost nu och gö mig i ordning tills dom ska åka.

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0