Underbart väder =)

Så himla underbart väder ute nu! =P Har suttit ute i solen bra länge. Är ju mycket varmare idag och det är så skööönt! ;P Hoppas att det är så här fint väder ett bra tag framöver nu.



Hitta en groda också ;P Första grodan jag har sett i år =P Ska snart gå ut och sätta mig en stund till i solen =)

Pluttan då, hon är en katt som är väldigt duktig på att klättra upp i träd men inte alltid lika bra på att klättra ner. Hörde hur hon skrek som fan förut när jag va ute och undra va hon höll på me. Efter ett tag så såg mami att hon satt i ett träd på andra sidan vägen. Så jag gick dit och Knarpan följde me också för han vill ju alltid följa me mig. Försökte först att locka ner na men det gick ju inte hon satt bara där uppe och skrek. Så då va det bara att gå tillbaka och byta byxor (inte så skoj att klättra i träd me vita byxor) och lämna Knarpan, för klättrar jag i träd så gör han de också. Och han skulle nog jaga upp Pluttan ännu högre upp. Sen va det bara att klättra upp, en bit kom jag för det är inte världens bästa träd att klättra i så det fanns inte så mycket tjocka och många grenar. Pluttan lyckades ta sig ner så pass långt så att jag kunde nå na och ta ner henne. Gissar på att hon har blivit uppjagad av nån annan katt. Snacka om att hon kunde skrika högt för det lät precis som om hon va utanför hos oss bara. Men hon va en bit bort. Får hoppas att hon inte gör sådär igen för då kan hon ju iaf ta och välja ett bättre träd ;P

Nee nu ska jag gå ut igen. Måste ju passa på att va ute nu när det är så fint väder och innan Ugly Betty börjar ;P

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0