Första gången..

som jag kommer lägga ut en närbild på mig här ;P Ser alltid helt cp ut på bild men de skiter jag i nu, får bjuda på de =P Jag tycker ju själv att det är roligare att läsa bloggar där det finns mycket bilder, så jag ska försöka lägga ut mer bilder på mig och så =P Men ni kommer få stå ut me att jag ser helt störd ut ;P

Va ute och gick en längre promenad me Helene för en stund sen. Riktigt skönt! ;P Älskar att gå på promenad =) Och det va skönt att gå då det va ljust ute för annars går vi ju bara när det är kolmörkt ;P Får nog börja gå tidigare för det är mycket bättre.

Sitter och kollar på So You Think You Can Dance =) Älskar det programmet! Vill också kunna dansa som dom gör =P Dom är ju så himla duktiga.

Jaha, va har man gjort mer idag då? Har kollat på tv, varit lite irriterad på Isak för han bråka som satan me mig förut. Hatar när han blir på det humöret. Har plockat massa vinbär me mami också =P Och så har jag käkat hallon/blåbärs paj ;) Så mumsigt!

Här har ni en närbild på mig hehe ;P Ni behöver inte tänka på den fula tapeten jag har för vi ska måla om mitt rum =P Nån gång i framtiden så ska vi måla det rött ;) Men det är inte det lättaste att börja måla när lilla Isak är hemma, för då ska han ju nästan alltid jävlas.

Här sitter jag och goar lite me min lilla sötis Knarpus =P Han är så go min lilla bebis ;) Han kommer alltid och pratar me en och så vill han sitta i knät och goa den lilla grisen ;P

Nee nu ska jag rikta hela min uppmärksamhet mot tven ;P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

aww, vilken söt bild på dig och knarpan ;P

2008-08-13 @ 09:53:12
URL: http://hellyhs.blogg.se/
Postat av: Anna

älskar din hårfärg, den perfekta bruna färgen!

2008-08-14 @ 18:10:35
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0