Freda

Tjena!

Idag kunde jag äntligen sova lite längre =P Fast bara till 10. Men satan va deprimerad man blir när man kollar ut och ser det här gråa trista skitvädret =/ Vill inte att det ska va så här hela tiden..

Vaknade halv 6 i morse helt klarvaken. Hörde att Knarpan satt och skrek utanför fönstret och jag hörde på han att han hade en råtta me sig. Så jag flög upp ur sängen och stängde igen fönstret så han inte kunde hoppa in, för han är ju sådär rolig och tar gärna me sig rått äcklen in i mitt rum. Inte speciellt trevligt =P Han har plågat mig me sånt där förut ett x antal gånger. Speciellt en gång då jag inte hann stänga fönstret, då satte han sig under min säng bara för att jag inte skulle nå han för han vet att jag hatar när han släpar in äcklen. Och så va han ju bara tvungen att sätta sig på den sidan jag låg på, och så käka han upp den. Och det låter ju så jäkla äckligt när det knastrar som satan, så jag va tvungen att ligga och hålla för öronen så jag kunde somna om =P Nee fy fan. Katter är bra vidriga ibland.

Lite senare ska jag skriva om då vi va nere i stockholm som jag sa förut att jag skulle gö =P Får se om jag kanske kan få in några bilder också =P

Men nu ska jag ta och fixa lite frukost ;)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0