Freda

Hejsan!

Regnar idag också =/ Ska det aldrig ta slut? Verkar inte som det..

Funderar på om jag ska ta och gå en sväng eller inte. Just nu regnar det inte så mycket, men me min vanliga otur så lär det börja spöregna om jag går ut =P Får se om jag kanske ger mig ut en sväng iaf.

Fick hem en liten H&M katalog idag. Finns mycket snyggt där i som jag vill ha, om man ändå va miljonär =P Finns så mycket snygga kläder, skor m.m som man hittar överallt som man vill ha. Men vissa grejer ska jag ha =P

Känns inte som om jag har nånting vettigt att skriva just nu..

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

jo jag vet :/ men vad ska man göra åt det? slå han? :P

2008-08-29 @ 11:15:14
URL: http://hellyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0