Freda

Tjena!

Sitter just nu ute, är rätt fint väder så man får passa på att vara ute då =P

Sov länge idag. Vaknade först vid halv 10 och tänkte att jag kunde sova en liten stund till. Vaknar upp 2 timmar senare och höll på att dö när jag såg att klockan va halv 12 ;P Trodde den va typ 10, för det kändes som om jag bara hade sovit en halvtimme till, men inte då =P Känns hemskt när man sover så länge för hela dan har ju typ gått då =P

Fan nu är Isak inne i mitt rum, tänk att man ska behöva låsa dörren för att dom inte ska komma in.

Har inte gjort så mycket än. Fixat lite me datan och städat lite. Har lite andra grejer som jag måste gö också.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0