Grattis Bella!

Idag fyller min ena lilla syster Isabelle 13 år =P Fattar inte att tiden har gått så fort. Snart börjar hon 7an och själv så tycker man att det inte va så länge sen som hon precis börja 1an och allt =P Det är sjukt hur fort tiden går. Ska fixa lite här innan farmor & Leif kommer. Blir lite lugnare idag för det är bara dom som kommer, för pappa är i Estland och jobbar och kommer inte hem förrän till helgen. Och jag hoppas verkligen att han inte måste ta me sig sin tjej och hennes ungar då.

Isak sitter här och tjatar att jag ska byta kanal. Så just nu sitter jag här och sappar mellan flera barnkanaler för det finns ju ingenting som duger och så har jag Mimmi i knät typ så jag kan knappt skriva. Hon vart as rädd för dammsugaren och började klättra upp på mig =P Nu börjar Isak igen. Hallå, kan du byta kanal? Fel att bara bestämma sig för ett program.

Nee nu måste jag fixa lite grejer.

Ciao!



Kommentarer
Postat av: helly

jo han sa det, skällde på han sen.

hälsa bella grattis från mig ;P

2008-08-11 @ 16:40:07
URL: http://hellyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0