Grattis Daniella!

Ja idag fyller min lillasyster Daniella 11 år! =P Så farmor, pappa och hans tjej och son har varit här och fikat. Käkat massa glass, kakor och sånt gott ;) Farmor stanna här bra länge idag, vilket va roligt så man hinner prata me na ett tag =) Måste verkligen börja åka till henne, för Leif är ju jobbar ju borta så hon vill nog ha lite sällskap =P

Efter att vi hade varit i ånge idag så kom vi hem och tänkte att, nu kan vi ta det lugnt ett tag och käka lite innan vi skulle hämta Bella i fränsta. Jo men visst, klockan va kvart över 12 och halv 1 skulle vi hämta na. Så det va bara att slänga i sig lite käk och dra sen igen. Va ju en trevlig lunch det där =P

Sen har jag tränat lite. suttit vid datan, stört Knarpan lite när han låg och sov, vilket han har gjort typ hela dan =P Och läst lite. Har ju varit pissigt väder hela dan, väldigt tråkigt =/


Min lilla sötis =) Han vart la inte sådär jätte gla när jag skulle klappa han hela tiden så han vakna =P Men sånt får han stå ut me =P

Helene då, du hade la inte tänkt höra av dig idag eller hur? Din lilla mupp =P Vill ju träffa din snubbe ;P

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0