Lite shopping

Tjena!

Har varit i stan och shoppat lite =P Varmt som satan va det och så har jag ont i knät. Men det är sånt man får leva me, för den här läkaren i fränsta kan man ju inte gå till igen för han suger verkligen. Han säger att det inte är nåt fel fast det är det. Och det sa han till Helene också om hennes fot, vilket är väldigt konstigt eftersom hon ska operera den snart. Så kass är han.

Jag hittade lite grejer som jag köpte.



(Klicka på bilden för att få den större)

Stövlarna är från Skopunkten, 399 :- , Rosa skor från dinsko, 99 :- , Örhängen (typ Bamboo) från Glitter, 79.50 :- , liten klädborste från H&M, 14.50 :- , Monster till svärmor & På smällen från Jula, 99 :- för båda, så jag va bara tvungen att köpa dom =P Tog H&M Magazine också, som jag ska ta och kolla i sen ;)

Har aldrig tänkt på att H&M har små klädborstar. Har velat haft en sån jätte länge och vart överlycklig när jag hitta den idag ;P Jag hatar att ha hår på kläderna när man ska iväg nån stans och den där är ju perfekt att ha me sig i väskan =P

Mami va lite velig idag =P Först köpte hon ett par svarta stövlar me konstig klack på Skopunkten. Sen när vi åkte tillbaka dit för att jag skulle köpa stövlarna så testa hon ett par jätte snygga bruna stövlar me lägre klack som hon gilla. Sen prova hon även dom andra som hon hade köpt och visste inte riktigt om hon skulle ha kvar dom eller byta till dom bruna. Men då sa jag att hon skulle fråga om hon fick byta för jag sa att hon nog kommer kunna gå bättre i dom bruna och så gjorde hon de =P Va mycket bättre klack på dom. Tjejen i kassan hade också problem me att bestämma sig för vilket par hon skulle köpa, precis samma skor som mami valde mellan =P

Nee nu måste jag ha vatten =P Sen ska jag kolla på, På smällen ;)

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0