One Tree Hill & Pussycat Dolls

Har kollat på One Tree Hill och på reprisen av Pussycat Dolls =P Känner att jag snart måste köpa iaf en One Tree Hill box =P Det är ju så jäkla bra! ;P Det är ju tur att dom har börjat köra det igen =)



Va me Helene & Rickard en stund förut. Åkte upp till Sveriges Mitt en sväng. Trodde nästan att jag skulle dö där ett tag påväg upp dit, Helene du får säga till din boy att han ska ta och lätta på gasen =P Jag är inte åkrädd men i dom där kurverna så trodde jag fan att vi skulle åka rakt ut i skogen och dö. Herregud säger jag bara =P

Innan dess gjorde jag inte så mycket. Läste lite, duschade, pratat me mami och satt vid datan. Regnar ju ute som vanligt. Börjar bli väldigt trött på det här vädret. Vill kunna gå på långa promenader och jogga, men det är ju inte speciellt roligt att gö det när det spöregnar =/ Hoppas det blir bättre snart.

Inatt då så va Mimmi helt störd. Bara skällde som en tok på ingenting, så man höll ju på att bli helt tokig. Tillslut fick jag gå upp och säga åt na och ta in henne till mami igen. Hon har ju så mycket överskottsenergi nu när det är så dåligt väder ute. Man kan ju inte vara ute och leka me na när det regnar. Och även om man skulle kunna det när det bara regnar lite, så vägrar hon gå ut för hon hatar dåligt väder. Hon vill ju inte ens gå ut fast det inte regnar, utan man får bära ut na för hon går inte ut frivilligt =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

haha jag veeet. och han tog det faktiskt "lugnt" eftersom han inte har sin egen bil :P

2008-08-28 @ 21:23:24
URL: http://hellyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0